Novinky
Aktuality
04.09.2015
Pozor !!! 4. - 13.9.2015 dovolená
Dovolujeme si vás upozornit, že v termínu 4 - 13.9.2015 bude provoz eshopu z důvodu dovolené omezen.
12.03.2013
Zobrazit vše
Soutěžte s Maxsportem na facebooku !!!
Staňte se naším fanouškem a vyhrajte batoh Coleman v hodnotě 899,-- Kč.
Reklamace
Nabízíme pouze kvalitní a prověřené výrobky, ale i tak se může stát, že se na zboží zakoupeném v našem obchodě vyskytne vada.
Jak postupovat v případě reklamace:
- Zkontrolujte jestli je výrobek u kterého jste zjistili vadu v záruce. Pokud není uvedena delší lhůta platí na zboží 24 měsíční záruční doba, která běží od data převzetí zásilky.
- Jestliže je výrobek v záruční době a chcete ho reklamovat, doporučujeme závadu vyfotit a poslat emailem na info@maxsport.cz s popisem vady a číslem kupního dokladu. Náš pracovník vás bude obratem kontaktovat a doporučí vám další postup.
- V případě, že nemáte možnost zaslat fotodokumentaci vady, zboží řádně očistěte, zabalte do přepravního obalu a odešlete na naši adresu Maxsport, V Uličkách 4, 257 21 Poříčí nad Sázavou jakoukoliv přepravní službou. Nezapomeňte přiložit vyplněný reklamační formulář, který je ke stažení dole na této stránce. Doporučuje Vám si zásilku u přepravce pojistit. Zásilku neposílejte na dobírku. V případě uznání závady bude reklamace vyřízena dle Vašeho přání.
- V případě uznání reklamace jdou veškeré náklady na vrub naší firmy.
Reklamace v našem obchodě se obecně řídí platným občanským zákoníkem.
Informace o možnosti uplatnění rozporu s kupní smlouvou podle § Občanský zákoník 616 40/1964 Sb.
a) Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.*)
b) Nestanoví-li tento zákon jinak, shodou s kupní smlouvou podle odstavce 1 se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. U potravin musí být vyznačeno datum minimální trvanlivosti, a jde-li o potraviny podléhající rychlé zkáze, datum použitelnosti. Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena.
c) V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
d) Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
*) Směrnice Evropského parlamentu a Rady 1999/44/ES, o určitých aspektech prodeje spotřebního zboží a záruk na spotřební zboží
Soubory ke stažení
![]() | Formulář pro reklamaci.docx (76.53 KB) | stáhnout |
![]() | Formulář pro reklamaci pdf (292.29 KB) | stáhnout |